Adira Fail Cerai Hari Ini, Suami Tak Tahu

by Oh! Semput


HOME Posted on 09 Oct 2019 16:03:22



Suami kepada penyanyi Adira Suhaimi, Datuk Seri Adnan Abu mendakwa tidak tahu isterinya itu memfailkan perceraaian di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Barat dan akan dibicarakan jam 3 petang ini.

Sebelum ini timbul gosip mengatakan Adira akan berpisah dengan Adnan atau lebih dikenali dengan panggilan Datuk Red.

Bagaimanapun, penyanyi yang juga bintang Akademi Fantasia musim kelapan itu menafikannya.

Sebaik berita Adira mahu memfailkan perceraian sekali lagi ditimbulkan kelmarin dan dihubungi bagi mendapatkan kesahihan semalam, penyanyi yang kini sedang mempromosikan lagu duetnya bersama Hafiz Suip, Takdir Tercipta mengambil tindakan ‘tutup mulut’.

Sehinggalah pagi tadi sewaktu wartawan mahu mengesahkan mengenai waktu sebenar perbicaraan permohonan cerai akan dilakukan, Adira akhirnya mengaku kesnya akan berjalan jam 3 petang ini.

Mengikut jadual asal, perbicaraan pemohonan cerai dilakukan Adira pada jam 9 pagi tadi tetapi ia minta untuk diubah oleh penyanyi itu sendiri kerana tidak menyangka perkara itu (permohonan cerai) diketahui umum.

Sewaktu dihubungi semalam, Adnan menafikan mengenai isu perceraian itu dengan berkata, ia hanya khabar angin seperti mana ia heboh diperkatakan sebelum ini.

“Berita mengatakan saya dan Adira mahu berceraai itu adalah palsu kerana kami masih bersama.

“Kelmarin saya baru saja pulang ke rumah Adira dan kami melakukan hubungan intim.

“Pagi semalam saya bersarapan bersamanya seperti biasa sebelum keluar bekerja. Hubungan kami baik dan mesra,” katanya sewaktu dihubungi Harian Metro.

Adnan, seorang ahli perniagaan menikahi Adira di Songkhla, Thailand sebagai isteri kedua pada 3 Disember 2015.

Hasil perkahwinan, Adira dan Adnan dikurniakan tiga cahaya mata. Perkahwinan pertama Adnan dikurniakan lima cahaya mata.

Adnan juga pernah bernikah pada usia 20 tahun, tetapi berceraai selepas lima tahun bersama dan hasil perkahwinan itu dia dikurniakan dua cahaya mata.

SUMBER ASAL


Leave a Comment:

Related News


loading...