“Anita Baharom Tak Cukup Setahun Tak Ada Isu Pun” – Shuib Rimas Netizen Selalu Sibuk Hal Watie

by Oh! Semput


7
SHARES
92
VIEWS
Posted on 25 Jan 2023 06:30:35

Sedia maklum, hubungan di antara pelawak, Shuib Sepahtu dan Watie Hanafiah sering kali menjadi tumpuan netizen sejak akhir-akhir ini.

Hubungan mereka selalu mendapat perhatian hingga ada yang banyak membuat andaian tidak betul mengenai wanita tersebut dengan mengatakan dirinya bakal menjadi ibu tiri garang buat anak-anak.

Advertisement

Susulan andaian berkenaan, Shuib yang juga merupakan penyampai radio Suria FM turut meluahkan rasa hairan apabila sesetengah netizen memandai menularkan khabar angin tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Watie Hanifiah (@iamwatie)

Kang kalau saya kahwin, nanti orang marah. Bila Anita Baharom kahwin, tak cukup setahun (suami meninggal) tak ada isu pun.

Dalam pada masa yang sama, bapa kepada empat orang cahaya mata itu akui ramai yang mengambil berat tentang dirinya tetapi apabila soal perkahwinan, hanya dia serta pasangan saja yang kenal satu sama lain.

Tambahan Shuib lagi, dia berasa rimas dan senstif apabila diajukan soalan mengenai wanita yang akan mengantikan isteri kesayangan, Allahyarham Siti Sarah.

Sebelum ini, Shuib ada memuat naik gambar makan bersama anak-anak di restoran cef terkenal, Gordon Ramsay, namun hal yang menjadi perhatian apabila netizen terlihat ada satu refleksi tubuh wanita kelibat Watie di cermin belakang Shuib.

Shuib watie
3 bulan lalu

“Sah Dah La Tu” - Shuib Kongsi Foto Makan Di Restoran Mewah Bersama Anak, Netizen Nampak Bayang Watie di Cermin?

“Anita Baharom Tak Cukup Setahun Tak Ada Isu Pun” – Shuib Rimas Netizen Selalu Sibuk Hal Watie first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts