Berang tak dapat nak mencuri, penyangak ini lempar kucing ke dinding lepas geram

by Oh! Semput


2
SHARES
24
VIEWS
Posted on 18 Jun 2019 10:00:08

Sejak kebelakangan ini makin banyak kes melibatkan penganiayaan terhadap haiwan, manusia bagaikan sudah hilang rasa ihsan dan tergamak melakukan kekejaman terhadap makhluk lain.

Terbaru, tular di sosial media mengenai kisah seekor kucing menjadi mangsa melepaskan geram oleh seorang individu tidak bertanggungjawab sehingga, menyebabkan kucing malang tersebut mati.

Menerusi satu rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang dikongsikan di Facebook, menunjukkan seorang individu menaiki motosikal jenis Modenas Kris, sedang berlegar-legar di sebuah kawasan kedai.

Menurut sumber, individu tersebut ada percubaan mahu mencuri kereta pemilik kedai makanan tersebut, selepas dia bertindak menyelongkar laci di kedai berkenaan untuk mendapatkan kunci kereta tetapi gagal.

Berang apa diinginkan tidak dapat, individu terbabit telah melepaskan rasa geramnya terhadap seekor kucing bernama ‘Bubu’ yang selalu berkeliaran di kawasan itu.

Kucing tersebut dipercayai dicampak dengan kuat ke dinding sehingga menyebabkan haiwan yang tidak berdosa itu parah dan kemudianya menemui ajal.

alt

alt

alt

alt

alt

Kejadian yang menimpa kucing tersebut nyata mengundang kemarahan netizen yang simpati dengan apa yang berlaku terhadap kucing malang tersebut.

alt

alt

alt

Komen

's

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts