Baru 11 Hari Berkahwin, Suami Pergi Selamanya, Luahan Isteri Terkenang Saat Pengenalan Hingga Kehilangan Suami Tercinta

by Oh! Semput


5
SHARES
60
VIEWS
Posted on 02 Oct 2016 03:01:21



Setiap yang hidup pasti akan meninggalkan kita, memang pedih dirasakan bila kehilangan orang tersayang, tapi itulah ketentuan ilahi.

Kehilangan yang tersayang amat pedih lebih-lebih lagi hubungan sah yang dibina masih baru, itulah yang berlaku kepada insan ini, Puan Nurnaqiah Mahadzir apabila lelaki yang sah menjadi suaminya baru 11 hari telah pergi meninggalkannya akibat terlibat dalam kemalangan.

Beliau telah memuatnaik satu status iaitu surat kepada suami yang cukup sayu dibaca di mana dia menceritakan detik pengenalan dengan suaminya itu sehingga arwah pergi diusia terlalu baru perkahwinan mereka.

Jom kita baca status beliau, mungkin ini salah satu cara meluahkan rasa sedihnya yang baru semalam kehilangan suami tercinta.

Heyy awak, selamat pagi sayang.. minggu lepas waktu ni saya hantar awak depan pintu, awak nak pergi kerja.. suruh tunggu nak rasa macamman rasa balik kerja ada isteri tunggu dekat rumah.

''Syok la tu balik-balik saya ada di rumah..hek"

Tapi hari ini sayahantar Yaasin kepada awak.. ingat tak kita selalu bergurau , kalau saya pergi dulu macam mana?

Lepas tu awak pun sibuk juga nak soalan yang sama... TIRU!.. tapi begini rupanya rasa tanpa awak.. kosong..kering..

Awak, awak... semalam cukup enam tahun awak add Facebook saya.. lepas tu saya hampir-hampir remove awak sebab ingat awak mat rempit mana dok add saya...

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts