“Tak comel mana pun…” – Siti Aafiyah ada ‘haters’, Tok Ti dituduh obses dengan anak

by Oh! Semput


2
SHARES
27
VIEWS
Posted on 21 Aug 2019 07:03:13

Dalam dunia ini, sebaik macam mana pun kita, sudah pasti ada yang ingin membenci, kerana ada sahaja perkara buruk mengenai kita yang mahu dicetuskan.

Begitulah yang terjadi kepada penyanyi nombor satu negara Datuk Seri Siti Nurhaliza, apabila anaknya Siti Aafiyah juga tidak terlepas daripada menjadi mangsa kecaman.

Baru-baru ini, salah seorang netizen telah memberikan komen negatif mengenai anak kepada penyanyi tersohor itu, sehingga pelbagai tuduhan tidak berasaskan dilemparkan.

alt

Lebih menyedihkan, ada yang menuduh kononya Dato Siti terlalu obses dengan anaknya, disambil mahu menayangkan harta kekayaan di khalayak ramai.

Paling teruk lagi, ada juga yang didakwan menghina fizikal dan wajah Aafiyah, Kata mereka, Aafiyah tak comel, hidung tak berapa nak naik.

alt

alt

alt

Tidak sangka, anak sekecil itu masih juga ada yang mahu membenci dan mengeji. Apa salah Datuk Siti mahu memaparkan anaknya yang selama sebelas tahun menunggu, justeru sudah pastilah dia teruja dengan kehadiran Aafiyah.

Kita sesama manusia sepatutnya berfikiran dengan terbuka, jangan hanya tahu memandang sesuatu perkara berpaksikan emosi dan perspektif negatif.

: MHETV

Komen

's

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts