Diserang penyakit misteri dan dikatakan tenat, netizen minta Sajat bertaubat sebelum terlambat

by Oh! Semput


2
SHARES
31
VIEWS
Posted on 22 Mar 2019 10:03:52

Satu berita yang mengejutkan, usahawan Nursajat yang sebelum ini kelihatan amat sihat secara tiba-tiba jatuh sakit sehingga terpaksa dikejarkan ke hospital.

Berita itu dimaklumkan oleh pembantu peribadi Nursajat sendiri menerusi akaun Instagram usahawan tersebut, difahamkan Nursajat sebelum ini telah membuat rawatan namun keadaan semakin merisaukan.

Malah sehingga kini, masih tidak dikenal pasti apakah penyakit misteri yang dialami usahawan jelita tersebut dan menerusi IG,  usahawan itu sempat meminta maaf mengenai keadaannya yang sedang terlantar sakit.

Melalui maklumat daripada pembantunya, Sajat kini sedang berada dalam kondisi yang amat lemah sehingga terpaksa menggunakan alat bantuan pernafasan.

Berita mengenai kesihatan Nursajat itu mendapat pelbagai reaksi netizen, ada yang berasa simpati namun ada juga yang masih mengeji.

Pun begitu, ruangan komen dipenuhi dengan nasihat agar Nursajat diberikan hidayah dan bertaubat sebelum terlambat serta ada juga yang memberikan kata-kata semangat buat usahawan itu.

alt

alt

alt alt alt

alt

alt alt

: Instagram Nursajat

<-count href="https://www.ohmymedia.cc/diserang-penyakit-misteri-dan-dikatakan-tenat-netizen-minta-sajat-bertaubat-sebelum-terlambat/"> Komen

's

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts