Fesyen pelik serba merah Doja Cat, netizen petik nama Aina Abdul

by Oh! Semput


7
SHARES
91
VIEWS
Posted on 24 Jan 2023 14:00:28

Baru-baru ini, penampilan selebriti terkemuka antarabangsa, Doja Cat mencuri perhatian ramai pihak sewaktu hadir ke Minggu Fesyen Paris 2023, semalam.

Doja Cat atau nama sebenarnya Amalaratna Zandile Dlamini hadir bersama busana serba merah yang dipenuhi 30,000 kristal Swarovski dari hujung kepala hingga ke kaki.

alt

alt

Difahamkan, penata rias pelatun lagu berjudul Woman itu mengambil masa lima jam bagi memastikan penyanyi berusia 28 tahun itu kelihatan cantik dan membawa aura luar biasa.

@ellefrance

#dojacat #schiaparelli #hautecouture #tiktokfashion #pariscoutureweek #tiktokpeople #coutureweek

♬ Ella Mai – My Way – sabinahannan

Doja Cat turut memperagakan selendang berwarna merah selain memakai anting-anting batu Ruby berserta bot tinggi bagi menambah kecantikan semulajadinya.

@ehmalaysia

Tidak mengecewakan! Penampilan yang menarik dan berani ini memakan masa 5 jam untuk bersiap. #ehmalaysia #dojacat #schiaparelli

♬ Woman – Doja Cat

Bagaimanapun, nama penyanyi tersohor Tanah Air iaitu Aina Abdul dipetik oleh netizen Malaysia sebaik sahaja melihat gaya fesyen yang dipakai oleh selebriti kelahiran Los Angeles, Amerika Syarikat itu.

Mana tidaknya, umum sedia maklum Aina atau nama sebenarnya Nurul Aina Abdul Ghani sentiasa tampil dengan fesyen luar biasa setiap kali hadir ke sebuah majlis mahupun ketika membuat persembahan di pentas nyanyian.

alt

alt alt altalt

Selain itu, ramai juga mengkritik penampilan Doja Cat yang dikatakan agak pelik kerana kelihatan seperti buah pulasan dan laici memandangkan ia berwarna merah dan mempunyai ‘biji-biji’.

alt alt altalt alt alt alt alt alt alt altalt alt

: TikTok @ehmalaysia, @ellefrance

Ad test

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts