Genap Sebulan Berkahwin, Risteena Rasa Bertuah Miliki Isa Khan

by Oh! Semput


11
SHARES
142
VIEWS
Posted on 13 Apr 2021 16:00:12

Semalam genap sebulan usia perkahwinan pasangan selebriti Risteena Munim dan Isa Khan. Menerusi Instagram, Risteena dilihat ada memuat naik foto romantisnya bersama suami.

Risteena berkata sempena meraikan hari istimewa itu, Isa membawanya keluar dating sambil menikmati makanan yang sedap-sedap.

BACA: Risteena Nafi Bulan Madu Di Sabah, Tapi Ada Urusan Kerja

Lebih manis, Risteena turut meluahkan rasa bertuah kerana memiliki Isa sebagai suaminya dan dia gembira bergelar isteri.

“Hari ini (semalam) genap sebulan sebagai suami isteri. Saya berasa sungguh bertuah memiliki awak sebagai suami saya. Saya isteri yang sangat gembira.

“Hari ini, suami cakap nak bawa pergi dating makan sedap-sedap. Tak sabar. Okey nak pergi bersiap dulu,” tulisnya.

Perkongsian Risteena itu mendapat pelbagai reaksi daripada pengikutnya yang mendoakan agar hubungan pasangan itu kekal bahagia.

Sementara itu, adiknya iaitu pelakon Ruhainies turut meninggalkan komen nakal mengusik kakaknya.

“Hari itu sehari, lepas itu seminggu, lepas itu sebulan, lepas itu dua bulan, lepas itu tiga bulan, lepas itu empat bulan. Masuk tujuh bulan saya nak (sekat akaun),” tulisnya.

Risteena dan Isa Khan mendirikan rumah tangga pada 12 Mac lalu dalam satu majlis pernikahan yang diadakan di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts