#Hiburan: Nora Danish Terpaksa Tinggal Di Hotel Empat Bulan, Kontraktor Rumah Buat Hal – “By Next Week Tak Siap, Korang Masuk Penjara”

by Oh! Semput


5
SHARES
59
VIEWS
Posted on 18 Apr 2024 04:31:35

Pelakon Nora Danish berkata dia sudah lama menahan sabar dengan kontraktor yang diupah untuk menyiapkan rumahnya yang sepatutnya selesai pada Januari lalu.

 

Advertisement

Report polis kalau tak siap minggu depan

Menerusi Instagram, Nora mendedahkan wajah kontraktor tersebut dan berkata kali ini dia akan melibatkan pihak polis sekiranya rumah tersebut tidak disiapkan pada minggu hadapan.

Kontraktor ni memang buat hal, kawan kepada Cairil. I akan report polis korang berdua sekali kalau rumah I tak siap dalam minggu depan.

kontraktor

 

Tinggal hotel 4 bulan

Ujarnya, bayaran sudah pun dibuat sehingga 90 peratus namun disebabkan rumah itu tidak siap mengikut jadual. dia tidak dapat tinggal di kediamannya sendiri sejak beberapa bulan.

Dedah aktres berusia 42 tahun itu, dia terpaksa tinggal di hotel dan menumpang di kediaman ibunya sejak tiga bulan yang lalu.

Bayar sejak Ogos. Duduk hotel dah lebih 4 bulan, sekarang saya tinggal di rumah ibu saya dah 3 bulan. Salah saya kerana percaya seseorang yang digelar ‘adik’, kerja tak habis terus angkat kaki.

nora danish

 

Rutin harian terganggu

Nora turut meluahkan kepayahan dilaluinya disebabkan sikap tidak bertanggungjawab kontraktor berkenaan yang telah menipunya dalam urusan ini.

Baju kami semua dalam beg plastik IKEA. Kena korek setiap kali nak pakai. Nak start kerja pun susah. Anak anak saya tidur sana sini.

Ujar Nora, dia berharap tindakan yang bakal diambil terhadap individu ini akan membuka mata ramai pihak supaya berhati-hati memilih kawan dan kontraktor rumah.

kontraktor

fasha nora
2 weeks ago

Pakai Warna Sedondon, Sama-Sama Berbuka Rumah Bekas Mentua, Netizen Puji Fasha Sandha & Nora Danish

Nora Danish Terpaksa Tinggal Di Hotel Empat Bulan, Kontraktor Rumah Buat Hal – “By Next Week Tak Siap, Korang Masuk Penjara” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts