#Hiburan: (FOTO) Tiara Jacquelina ‘Update’ Foto Terbaru Anak, Netizen Puji Cantik, Wajah Seiras Arwah Bapa

by Oh! Semput


10
SHARES
130
VIEWS
Posted on 22 Sep 2022 08:01:47

Pelakon dan juga pengarah, Puan Sri Tiara Jacquelina baru-baru ini memuat naik satu hantaran di Instagram miliknya yang telah mencuri perhatian netizen dan juga pengikutnya di media sosial.

Dalam hantaran tersebut, Tiara ada mendedikasikan satu ucapan khas buat anak tersayang, Hani Karmila sempena ulang tahun kelahirannya.

Advertisement

Pelakon filem Puteri Gunung Ledang itu juga memuat naik foto terbaru dirinya bersama Hani yang semakin jelita seperti ibunya ketika meningkat usia.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen dan peminat tampil mengucapkan doa selamat serta tidak kurang juga yang mengatakan wajah Hani seiras dengan rupa arwah bapanya, pelakon Hani Mohsin.

Hani Karmila : Instagram  
Hani Mohsin : Instagram  

Tengok Mila yang cantik ini, teringat kat arwah Hani Mohsin.

Hani Karmila merupakan anak hasil perkongsian hidup Tiara bersama bekas suaminya yang juga pelakon Hani Mohsin. Hani yang lebih mesra disapa sebagai Mila ini merupakan seorang atlet seni mempertahankan diri dan telah memperoleh pingat emas dalam pertandingan seni bela diri Jujitsu kategori 58 Kg di Kejohanan Antarabangsa Terbuka Singapura.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

faisal nasimuddin
1 hari lalu

“Bekas Isteri Yang DM” - Caprice Enggan Mohon Maaf Pada SM Faisal, Sedia Diheret Ke Mahkamah

(FOTO) Tiara Jacquelina ‘Update’ Foto Terbaru Anak, Netizen Puji Cantik, Wajah Seiras Arwah Bapa first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts