“Jumpa Di Syurga..” – Dibaham Buaya Depan Mata, Ramai Sebak Bapa Reda Dengan Pemergian Anak

by Oh! Semput


4
SHARES
54
VIEWS
Posted on 06 Dec 2022 06:31:37

Sebelum ini, tular video di platform media sosial memaparkan seorang bapa cuba menyelamatkan anak kesayangan dari di baham seekor buaya ketika berkayak di Markas Operasi Pasukan Gerakan Marin, Lahad Datu, Sabah, namun gagal.

Hal terbabit meraih perhatian ramai dan rata-rata berasa sebak melihat si bapa gagal serta disebabkan usaha untuk menyelamatkan anaknya itu, lelaki terbabit mengalami kecederaan yang serius di bahagian kepala serta badan, manakala anaknya pula ‘diratah’ oleh seekor buaya besar.

Advertisement

Melalui perkongsiaan satu video di TikTok, seorang jejaka bernama Adrian Edy telah melawat si bapa dan memberi kata-kata semangat berserta wang sumbangan untuknya.

Menurut bapa mangsa, dia reda dengan perkara yang telah berlaku keatas anaknya dan kata-kata yang membuatkan netizen berasa sebak apabila dia meluahkan ingin berjumpa dengan arwah anak di syurga kelak.

Dalam pada masa yang sama, melihat dari raut wajah bapa mangsa kanak-kanak diratah buaya itu,netizen merasakan dia cuba untuk senyum dan menjadi kuat mengharungi dugaan yang dihadapi ketika ini.

komen netizen

komen netizen

Sehingga artikel ini di tulis, video yang dikongsikan oleh jejaka yang mengunjungi bapa mangsa itu telah meraih lebih 200 ribu tanda suka dan hampir 2 juta tontonan daripada para pengguna platform berkenaan.

4 jam lalu

"Mix Tang Mana? Kacuk 'Berduit' Je Ni" - Dedah 'BF' Baru, Ramai Rasa 'Tertipu' Dengan Siti Saleha?

“Jumpa Di Syurga..” – Dibaham Buaya Depan Mata, Ramai Sebak Bapa Reda Dengan Pemergian Anak first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts