“Kalau Boleh Aku Nak Korek Balik Kubur Mak Kau!” – Dituduh Calarkan Kereta, 3 Adik Beradik Yatim Teruk Dihina Ibu Saudara

by Oh! Semput


4
SHARES
54
VIEWS
Posted on 18 Apr 2024 06:31:08

Baru-baru ini, tular di platform TikTok satu video yang ditularkan oleh seorang pengguna @Haziq telah menggundang rasa simpati dan geram daripada netizen.

Ibu saudara hina dan maki

Dalam video tersebut, seorang wanita yang dipercayai merupakan ibu saudara lelaki terbabit telah menghina dan melemparkan kata-kata yang menyakitkan terhadap Haziq serta adik-adiknya.

Advertisement

Lagi membuatnya terkilan apabila ibu saudara turut mengaitkan Allahyarham ibu Haziq dalam makian voice note yang dihantar di dalam WhatsApp.

Pertelingkahan tercetus kerana..

Sewaktu ditemubual oleh pihak mStar, Haziq memberitahu pertelelingkahan mula tercetus kerana wanita tersebut menemui kesan calar di kereta miliknya.

Langsung tidak membuat usul periksa, ibu saudara Haziq terus menuduhnya dan adik-adik penyebab keretanya mempunyai kesan calar, sebelum mengambil tindakan menghalau ketiga-tiga adik-beradik itu ketika hari raya.

ibu saudara jahat

Tidak cukup dengan hanya menuduh hal yang tidak benar, malah wanita tersebut turut membuang kesemua barangan tiga adik-beradik itu di luar rumah, sebelum dikutip oleh jiran yang baik kerana membersihkannya.

Apa yang saya boleh buat, saya diam je la. Hargailah kiteorang, kiteorang dah takde mak, pertalian tu masih ada lagi, so jangan putuslah.

ibu saudara jahat

Sama sekali tidak tahu penyebab mereka dibenci oleh ibu saudara sendiri, Haziq ketika ini hanya mampu bersabar atas dugaan yang dilalui.

pelajar tahfiz
1 month ago

"Dia Tiada Telefon Untuk Dihubungi" - Akhirnya Bapa Datang Jumpa Anak Di Tahfiz

“Kalau Boleh Aku Nak Korek Balik Kubur Mak Kau!” – Dituduh Calarkan Kereta, 3 Adik Beradik Yatim Teruk Dihina Ibu Saudara first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts