“Kenapa Aku Tak Boleh Post Apa Yang Aku Rasa Dekat IG?” – Buat ‘Live’, Fathia Latiff ‘Bertengkar’ Dengan Keluarga?

by Oh! Semput


7
SHARES
90
VIEWS
Posted on 26 Mar 2023 20:00:33

Perkongsian pelakon Fathia Latiff di Instagram mencuri perhatian ramai selepas dia memuat naik beberapa gambar ketika insiden keretanya dilanggar oleh seorang individu.

Kejadian itu berlaku di Shah Alam dan menurutnya individu terbabit telah mengundurkan kereta jenis Perodua Myvi secara tiba-tiba dan melanggar bahagian depan keretanya.

Advertisement

Apa yang lebih meraih perhatian adalah apabila Fathia meluahkan rasa kesal terhadap bapanya gara-gara tidak menyarankan dirinya membuat laporan polis.

Bukan itu sahaja, difahamkan dia turut membuat siaran langsung di Instagram hari ini namun mendapat reaksi kurang senang pihak keluarga, terutamanya ibu bapa.

Tak perlu nak buat live sampai nak post dekat media sosial. tahu tak berapa banyak orang baca? Clarify dulu dengan Abah kalau Kak Ya rasa betul. Apa ni Kak Ya?”

@xtra_my

Apa yang berlaku ni? ?? #fyp #xtramy #fathialatif #gaduh #keluarga #mediasosial #terancam #beritaditiktok #sembangentertainment

? original sound – XTRA – XTRA

Ibunya menasihatinya untuk bertenang dan berfikir dengan waras namun Fathia kemudian persoal semula mengapa dia tidak boleh meluahkan perasaannya di media sosial.

Menjengah ruangan komen, ramai netizen berpendapat Fathia mungkin mempunyai masalah mental dan memerlukan rawatan lanjut. Ada yang berkata mungkin Fathia ketika itu sedang berdepan dengan anxiety.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

3 minggu lalu

Video Gaduh Dengan Isteri Kedua, TS Musa Hassan Pesan Jangan Masuk Campur - "Siapa Buat Spekulasi Akan Berdepan Tindakan Undang-Undang"

“Kenapa Aku Tak Boleh Post Apa Yang Aku Rasa Dekat IG?” – Buat ‘Live’, Fathia Latiff ‘Bertengkar’ Dengan Keluarga? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts