Kenapa Nabil Ahmad, Jaa Suzuran, Elizabeth Tan & Seanlje Semangat Terlebih Buat Challenge Nie?

by Oh! Semput


4
SHARES
52
VIEWS
Posted on 12 Sep 2019 04:08:34

Seperti pagi-pagi sebelum ini, perkara pertama yang lakukan setiap hari ialah ialah meng”ushar” laman sosial selebriti tanah air kita. Iyerlah, kenalah up-to-date nak tahu apa yang tengah trending, siapa tengah bercinta dengan siapa dan gosip apa yang tengah meletop!!!

Grab The Malaysian Jugglenaut ChallengeGrab The Malaysian Jugglenaut Challenge

 

View this post on Instagram

 

Hey guys! Hari Malaysia ni kita boleh #MakanMakanMalaysia dan menyumbang kepada masyarakat kita. So Abe Jaa nak ajak korang semua utk buat satu cabaran ‘The Malaysian Jugglenaut Beast Challenge’ dgn @grabmy sebab setiap orang yang complete cabaran tu, Grab akan menyumbang RM3.18 kepada Pusat Penjagaan Kanak-Kanak Cacat Taman Megah dan korang akn dapat ganjaran RM5 Off next GrabFood order korang dan 318 GrabRewards points! Selain tu korang boleh jimat 31% di kedai-kedai di GrabFood dan yang menerima bayaran GrabPay terpilih sambil korang tgh buat Challenge ni! So tunggu ape lagi? Jom guys join abe Jaa! #GrabFoodMY #GrabPayMY

A post shared by ABE JAA (@jaasuzuran) on

Tup-tup Abang Nara terperasan beberapa selebriti berkongsi video mereka melakukan challenge The Malaysian Jugglenaut.

Grab The Malaysian Jugglenaut Challenge

Fuh!!! Semangat sungguh kan? Jadi apa sebenarnya challenge The Malaysian Jugglenaut nie dan kenapa korang pun kena turut serta gak?

Untuk Bantu Rakyat Malaysia Yang

Kurang Bernasib Baik

Challenge yang boleh dilakukan menerusi applikasi Grab ini bertujuan untuk membantu rakyat Malaysia yang kurang bernasib baik dan mengajar kita memberi balik kepada masyarakat (giving back to the community). Dengan tema “All Malaysian Matters”, dengan melakukan challenge ini, kita boleh menunjukkan bahawa rakyat Malaysia mampu bersatu demi satu tujuan.

Grab The Malaysian Jugglenaut Beast

Apa Dapat Kalau Buat Challenge Ini?

Ini yang akan berlaku apabila anda berjaya melengkapkan 2/3 servis (2/3 servis (1x GrabFood/1x GrabPay di store/1x Grab ride) daripada The Malaysian Jugglenaut Beast challenge ini:-

  1. Grab akan dermakan RM3.18 ke Pusat Penjagaan Kanak-Kanak Cacat Taman Megah
  2. Anda akan dapat diskaun RM5 untuk tempahan GrabFood seterusnya
  3. 318 mata ganjaran GrabRewards akan menjadi milik anda

Camner nak buat challenge ini?

Ha dah berminat kan? Meh Abang Nara kongsikan di mana, bagaimana dan satu persatu langkah yang perlu anda lakukan untuk menyertai The Malaysia Jugglenaut Challenge ini.

1. Buka aplikasi Grab

First thing first korang kenalah ada aplikasi Grab terlebih dahulu. Kalau takder, boleh je download di Google Play Store atau Apple Store. Free je.

grab malaysia

2. Cari “Challenges The Malaysian Jugglenaut”

Lepas tue skroll ke bawah sikit sampai korang jumpa “Challenges The Malaysian Jugglenaut”. Pastu klik kat gambar tue.

Grab The Malaysian Jugglenaut Beast

3. Pilih “Accept Challenge”. Nie WAJIB buat

Ha, kat sini korang boleh tahu berapa hari lagi tinggal untuk lengkapkan Challenge tue, baper banyak rewards yang masih ada dan apa jenis Challenge yang perlu dilakukan. Kalau dah ready, tekan Accept Challenge. Kalau korang tak tekan, semua transaksi yang anda lakukan tidak akan dikira. Jadi pastikan anda TEKAN.

Grab The Malaysian Jugglenaut Beast

Pastue nanti akan ada sedikit terma dan syarat yang perlu dibaca. Yang penting anda kena perlu lengkapkan 2/3 Challenge di bawah:-

  1. Pesanan GrabFood (kecuali dari Domino’s)
  2. Buat bayaran guna GrabPay di kedai
  3. Gunakan Grab ride.

Bila dah berjaya lengkapkan 2/3 Challenge di atas, barulah anda akan menerima ganjaran yang ditawarkan. Setiap pengguna berkemungkinan menerima Challenge yang berbeza-beza. Jadi sila baca dengan teliti.

P.S: Anda juga boleh menikmati penjimatan sebanyak 31% di GrabFood atau GrabPay sepanjang kempen ini berlangsung. Maklumat lanjut boleh baca di sini.

Grab The Malaysian Jugglenaut Beast

4. Lengkapkan Challenge anda

Lepas tue tunggu apa lagi? Mulakan Challenge anda secepat yang mungkin sebelum tamat masa. Anda boleh tengok progress Challenge anda di muka hadapan The Malaysia Jugglenaut nie.

Cabaran Grab The Malaysian Jugglenaut

5. Bergembira dengan ganjaran anda

Selepas Challenge anda siap 100%, akan ada notifikasi yang memaklumkan anda telah pun melengkapkan The Malaysian Jugglenaut Challenge ini. Di sini anda akan dapat ganjaran anda. Boleh tekan “My Rewards” untuk menggunakannya. Senang gila kan?

Grab The Malaysian Jugglenaut BeastBersempena Hari Malaysia ini, marilah kita bersatu hati dan bergabung tenaga sebagai rakyat Malaysia untuk membantu masyarakat kita yang kurang bernasib baik, tak kira sama ada dengan usaha yang kecil atau besar.  Salah satu caranya ialah dengan melakukan Challenge The Malaysian Jugglenaut ini. Mudah, pantas dan berbaloi. Maklumat lanjut klik SINI.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts