“Kami Kena Makan Ubat” – Azhar Sulaiman ‘Back Up’ Anak Salah Nyanyi Lagu Ketipak Ketipung Raya, ‘Dedah’ Ada Penyakit Keturunan

by Oh! Semput


2
SHARES
32
VIEWS
Posted on 18 Apr 2024 06:31:06

Pelakon versatil, Azhar Sulaiman tampil berseloroh apabila anaknya, Kasih Iris Leona sekali lagi menjadi tumpuan apabila tersasul ketika menyanyikan lagu Ketipak Ketipung Raya dalam bahasa Melayu.

Ujar Azhar dalam nada bergurau, anak perempuannya itu mempunyai penyakit keturunan dan perlu memakan ubat dari semasa ke semasa.

Advertisement

Leona jadi macam ni sebab ianya adalah sejenis penyakit keturunan, kami sekeluarga perlu ambil ubat masa ke semasa. Harap bersabar jelah dengan karenah crack keluarga Behar.

Terdahulu, video Leona terkial-kial menyanyikan lagu raya berkenaan menjadi tular kerana dia dirakam tersasul ketika menuturkan bahasa Melayu.

@leonathe2nd

New raya song

? original sound – le yoooooooo na – le yoooooooo na

Lirik lagu Ketipak yang dinyanyikan Leona telah bertukar menjadi ketiak dan Sayang pula terganti dengan ayat bawang telah menjadi bahan jenaka netizen di media sosial.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

leona
22 hours ago

"Bagi Saya Inilah Cara Saya Bercakap.." - Dikritik Pelat Ketika Bertutur Bahasa Melayu, Netizen Ramai 'Backup' Leona

“Kami Kena Makan Ubat” – Azhar Sulaiman ‘Back Up’ Anak Salah Nyanyi Lagu Ketipak Ketipung Raya, ‘Dedah’ Ada Penyakit Keturunan first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts