“Nampak Sangat Dendam Kesemut Puii!” – Diva AA Tak Puas Hati Naim Daniel & Sissy Iman Dapat Tempat Terakhir?

by Oh! Semput


5
SHARES
67
VIEWS
Posted on 07 Feb 2023 06:30:41

Seperti diketahui ramai, pasangan duo dalam program Famili Duo iaitu Naim Daniel dan Sissy Iman duduki tempat keempat sewaktu pentas terakhir rancangan berkenaan yang berlangsung di Plaza Alam Sentral, baru-baru ini.

Biarpun ramai berpuas hati dengan keputusan akhir program berkenaan, tetapi tidak buat selebriti sensasi, Azwan Ali atau mesra dikenali sebagai Diva AA.

Advertisement

Melalui ciapan di Twitter, pengacara lantang tersebut mempersoalkan pencapaian pasangan duo itu di pertandingan akhir Famili Duo.

tweet diva aa

Untuk info ramai, pasangan adik beradik iaitu Zaki Yamani dan Yamani Abdullah telah menduduki tempat pertama dan membawa pulang wang sebanyak RM100,000. Manakala di tempat kedua, Ayda Jebat serta Fyna Jebat dan mereka membawa pulang wang RM25,000.

Di tempat ketiga pula adalah pasangan sepupu Wani Kayrie dan Bella Astillah, mereka berjaya mendapat wang berjumlah RM15,000.

2 minggu lalu

Gambar Naim Daniel & Sissy Imann Tak Ada Dalam Poster 'Famili Duo', Netizen Tertanya - "Tarik Diri Ke?"

“Nampak Sangat Dendam Kesemut Puii!” – Diva AA Tak Puas Hati Naim Daniel & Sissy Iman Dapat Tempat Terakhir? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts