“Neelofa & Suami Perlu Dipenjara” – Peguam

by Oh! Semput


HOME Posted on 05 May 2021 00:00:13



Sejak semalam hangat diperkatakan netizen mengenai selebriti popular Neelofa dan PU Riz yang didakwa merentas negeri berkunjung ke Nilai 3, Negeri Sembilan.

Kecoh mengenai isu tersebut, perkara itu turut mendapat perhatian kktivis dan peguam Asiah Abd. Jalil menggesa tindakan undang-undang lebih tegas diambil ke atas Neelofa dan suaminya.

BACA: Polis Nilai Akan Panggil Neelofa, PU Riz

Menerusi satu perkongsain di Facebook, Asiah berpendapat pasangan selebriti itu sudah tidak sesuai lagi dikenakan tindakan kompaun memandangkan masih tidak lagi serik dengan isu yang sama.

“Kesalahan berikutnya mungkin dan tak sesuai nak kompaun. Neelofa dan laki lebai (Haris) dia perlu didakwa di mahkamah dan dihukum penjara.

“Minah (Neelofa) tu tak serik. Betul ke mak dia rasa sejuk masa mengandungkan dia?” katanya.

Sementara itu dalam satu posting lain, Asiah turut memberi bayangan ‘plot’ yang bakal dilakukan usahawan itu berhubung isu rentas negeri yang dilakukannya.

Meskipun dikecam teruk, Neelofa dilihat kembali memuat naik ‘posting’ hadis serta mempromosikan produk miliknya di Insta Story.

Terdahulu, Neelofa ada memuat naik video di Instagram Story yang menunjukkan dia berada di sebuah kedai karpet yang lokasinya disyaki netizen di Nilai 3. Malah, beberapa netizen turut mendakwa melihat pasangan terbabit di pusat perniagaan berkenaan.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News