“Putus Sebab ‘Tayang Aset’ Kot” – Pemakaian Terlalu Seksi, Netizen Tuduh Punca Zarina Anjoulie Tak ‘Lekat’ Jodoh

by Oh! Semput


2
SHARES
29
VIEWS
Posted on 07 Feb 2023 06:30:38

Pelakon dan juga pensohor media sosial, Zarina Anjoulie baru-baru ini ada memberi bayangan bahawa hubungan pertunangannya bersama seorang lelaki bergelar Datuk telah putus di tengah jalan.

Perkara itu ditonjolkan Zarina atau lebih mesra disapa sebagai Anju ini di Instagram miliknya untuk tatapan peminat.

Advertisement

Zarina juga menulis kapsyen berbaur kekecewaan sekaligus menguatkan lagi spekulasi bahawa mereka berdua sudah tidak berjodohan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

Broken (hancur hati) tapi masih bertahan.

Dia juga dilihat memakai busana hitam yang seksi di mana telah menampakkan bahagian dada dan paha sambil mengenakan gincu di bibir.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen dan pengikut aktres itu tampil menzahirkan perasaan simpati di atas berita sedih mengenai putus tunang tersebut.

Namun, ada juga yang mengkritik cara pemakaian Anju yang dilihat terlalu seksi malah menyalahkan ia sebagai penghalang untuk mendapat jodoh.

Kata netizen, Anju mungkin perlu berpakaian setaraf dengan umur dan juga ibu tunggal, bukannya seksi sehingga ‘menyeksa’ mata mereka yang melihatnya!

Ayda jebat fyna jebat famili duo
3 jam lalu

"Nampak N*nok Tembam Tu Haa" - Ayda Dan Fyna Jebat Dikecam, Baju Tema Pari-Pari Terjojol Bentuk Alat Sulit

“Putus Sebab ‘Tayang Aset’ Kot” – Pemakaian Terlalu Seksi, Netizen Tuduh Punca Zarina Anjoulie Tak ‘Lekat’ Jodoh first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts