Samsung Memperkenalkan Galaxy S8 Dengan Warna Merah Burgundy

by Oh! Semput


3
SHARES
34
VIEWS
Posted on 10 Nov 2017 10:00:13

Samsung Galaxy S8 telah memeperkenalkan warna terbaharu. Dilancarkan di Korea Selatan tidak lama dahulu, Galaxy S8 kini boleh didapati dengan warna Merah Burgundy, dan ia agak menarik.

Walaupun bahagian depan Burgundy Red Galaxy S8 masih hitam, bingkai, butang dan panel belakang kaca semuanya dalam warna merah. Berdasarkan video produk, S8 baru juga dilengkapi dengan bingkai berkilat; seperti pilihan warna lain telefon.

Selain daripada perbezaan warna, Galaxy S8 adalah Burgundy Red mempunyai ciri yang sama seperti model sebelumnya. Ini termasuk paparan Infinity Super AMOLED 1440p 5.8 inci, chipset Samsung Exynos 8895 yang dipasangkan dengan 4GB RAM, penyimpanan 64GB yang boleh diluaskan dan bateri 3,000mAh.

Untuk kamera, versi Galaxy S8 ini masih terdapat dengan snap dual-pixel 12MP f / 1.7 yang mampu dengan penstabilan imej optik.

Sehingga artikel ini ditulis, masih boleh dilihat jika Samsung Galaxy S8 di Burgundy Red akan disediakan di Malaysia. Walau bagaimanapun, memandangkan bagaimana pilihan warna baru telefon pintar syarikat Korea biasanya dilancarkan di sini juga, peluang yang cukup baik buat rakyat Malaysia untuk memiliki Galaxy S8 merah pada masa depan.

GSMArena Via Lowyat.net

Samsung Memperkenalkan Galaxy S8 Dengan Warna Merah Burgundy Hangat.com.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts