“Seminggu sebelum ulangtahun perkahwinan, suami kantoi bercinta dengan isteri orang yang sama tempat kerjanya”

by Oh! Semput


4
SHARES
52
VIEWS
Posted on 18 Apr 2024 11:31:30

Assalamualaikum krt. hide profile saya. saya suri rumah anak 2. perkhwinan baru masuk 5 tahun tapi kali ni betul2 diuji.

seminggu sebelum ulangtahun perkahwinan saya dapat tahu suami saya curang bercinta dengan isteri orang yang sama tempat kerjanya.

Dan yang paling pedihnya perempuan tu merupakan kawan saya sendiri. dia pun anak 2. pjj dengan laki dia.

"Seminggu sebelum ulangtahun perkahwinan, suami kantoi bercinta dengan isteri orang yang sama tempat kerjanya"

Dipendekkan cerita saya bagi peluang dkt suami saya. Dan prmpuan tu pun dah minta maaf dan mengaku semua tu kesilapan..

Tapi yang menjadi masalah sekarang suami saya sampai harini walaupun sudah sebulan lebih kantoi masih tak dapat move on dan duk tagih cinta bini orang tu lagi. dia dah terlalu sayang dekat isteri orang tu smpai hidup dia jadi tak betul.

Dekat saya dia berterus terang semua. dia memang sayang prmpuan tu dan nak jadikan permpuan tu isteri dia kalau suami perempuan tu ceraikan dia. suami saya minta saya terima perempuan tu dan berjanji akan berlaku adil.

masalahnya sekarang perempuan tu masih isteri orang tapi dia tetap tak putus asa. saya dah habis cara ikhtiar. cara ka. K4s4r saya mng4muk melawan. semua tak jadi. B0ila guna cara brlembut pun sama. Saya layan dia elok2 jaga makan mnum pakai dia macam biasa. cakap gurau2 untuk ambil hati dia balik.

Ingtkan dia slow2 move on tapi malam ni saya dapat tahu dia senyap2 buat ig baru untuk follow prmpuan tu. Dekt ig tu dia tulis saya sayang awak sampai bila2 dan post video sedih2 untuk tarik perhatian perempuan tu..

Saya sedih tapi dalam masa yang sama air mata saya dah tak menitik. Saya dah penat nak hadap. Saya dah putus asa. Sumpah demi Allah saya sayang sangat2 rumahtangga saya ni. kesian anak saya 2 orang tu. takde isteri yang kawin nak kan perpisahan. Dah puas merayu, dah puas pujuk dia. Tapi tetap tak dda perubahan.

Ade ke yang pernah alami ape yang saya alami? ape korang buat? tolong jgn kecam dan bg nasihat yang membina utk saya buat keputusan. Tq admin

BACA: “Lebih 30 tahun akulah tukang masak, semua main order je, uniform aku tiap pagi raya, t-shirt dengan seluar track je”

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts