"Sepatutnya, Kami Bakal Bernikah Di Thailand... Tak Sangka Amar Asyraf Ada 2 Isteri" - Ellika Azman

by Oh! Semput


3
SHARES
41
VIEWS
Posted on 10 Oct 2019 12:00:13

“Saya dan Amar sudah bercinta sejak September tahun lalu. Kami sepatutnya berkahwin di Thailand minggu depan,” itu merupakan dakwaan pelakon baru Ellika Azman, 24, yang membuat pendedahan terhadap hubungannya dengan pelakon berstatus suami orang, Amar Asyraf.

Ellika ketika dihubungi Gempak berkata, perkahwinan yang sepatutnya berlangsung antara 11 hingga 13 Oktober ini musnah apabila dia mengetahui pelakon itu mempunyai dua isteri.

“Sebelum ini ada kenalan memaklumkan Amar sudah mempunyai dua isteri tetapi saya tidak percaya.

“Bagimanapun, minggu lepas Allah tunjukkan kebenaran apabila saya mendapat tahu yang isteri kedua Amar baru saja melahirkan anak.

"Lebih menyedihkan, sebenarnya saya bakal menjadi isteri ketiga! Mulanya, saya tidak memberitahu info yang saya dapat ini kepada Amar.

"Selepas itu, Amar menghubungi saya. Saya mengangkat panggilan itu kerana saya ingatkan dia mahu berbincang mengenai proses perkahwinan kami yang bakal dilakukan di Thailand minggu depan.

"Saya juga menerima panggilan terbabit kerana mahu membatalkan hasrat untuk berkahwin dengan dia.

“Bila saya angkat telefon, saya pula dimarahi. Sebenarnya, ibunya yang menghubungi saya menggunakan telefon Amar. Amar dan isteri pertamanya juga mendengar perbualan kami," dakwanya.

Dakwa Ellika, dia tidak menyangka Amar mempunyai isteri kedua yang baru sahaja melahirkan anak.

“Saya dapat mengesahkan perkara itu. Saya dimaklumkan Amar belum lagi menjenguk isteri kedua dah anak mereka.

“Saya tahu, bila saya memilih untuk bercinta dengan Amar, perkara terbabit memang salah kerana dia berstatus suami orang.

“Namun, apa yang membuatkan saya lebih geram dan tampil mendedahkan perkara ini kerana dia tidak jujur dan tidak bertanggungjawab terhadap isteri kedua dan anak mereka.

“Saya ingat saya yang paling teraniaya, rupanya isteri kedua dan anak mereka lebih teraniaya!

“Saya tak kisah bila ada orang nak kata saya buka aib sendiri asalkan pendedahan ini dapat membuatkan Amar bertanggungjawab terhadap anaknya itu," dakwanya lagi.

Sementara itu, usaha untuk menghubungi Amar gagal kerana dia tidak menjawab panggilan telefon.

Terdahulu, Ellika tampil membuat pendedahan dan mendakwa dirinya menjalinkan hubungan dengan Amar di laman Instagram.

BACA: "Dia Ada Seorang Lagi Isteri & Seorang Lagi Anak" - Hampir Jadi Isteri Ketiga, Pelakon Baru Ini Dakwa Ada Hubungan Dengan Amar Asyraf

Menerusi entri terbabit, Ellika memuat naik foto dan videonya bersama Amar dan turut mendakwa dia bercinta dengan Amar semenjak tahun lalu.

Sebelum ini, Amar dan Ellika pernah bekerjasama dalam teater Puteri Saadong yang berlangsung di Auditorium Tunku Abdul Rahman, Pusat Pelancongan Malaysia (MaTiC) pada Ogos tahun lalu.

Untuk rekod, Amar mendirikan rumah tangga dengan Arna Salleh pada 7 Jun 2013.

Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Muhammad Taufik dan Ammara Dian.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts