Siapa Ada Masalah Jerawat Yang Serius? Ni Ada Abang Kacak Nak Kongsikan Tips dan Rahsia Muka Bersih

by Oh! Semput


5
SHARES
70
VIEWS
Posted on 01 Oct 2016 16:01:10



ih dengan muka berjerawat dan kulit gelap, lelaki kacak ini berkongsi tips dan resepi untuk muka bersih dan juga putih berseri.

Dahulu memang saya tidak menafikan bahawa muka saya sentiasa ditumbuhi dengan jerawat. Dah habis produk dah saya cuba, tak kisahlah cara tradisional ke moden ke, pelbagai cara telah saya cuba demi memiliki raut wajah yang bersih dan juga putih berseri.

Kalau nak cakap bab modal yang saya telah labur, sejujurnya memang banyak. Ya untuk memiliki wajah yang bersih adalah idaman setiap manusia tidak kiralah jantina apa sekali pun. Perempuan ke lelaki ke malah mak nyah pun mesti nak jadi cantik dan kacak. Sp, memang tidak hairanlah kalau saya kata sudah banyak habiskan duit untuk kecantikan even saya lelaki. Ehh jangan silap kalau korang rasa perempuan jer nak jadi cantik, lelaki pun nak tau! Yelah untuk lebih berketerampilan dan punyai keyakinan diri.

MULA RASA GIVE UP...

Seperti yang telah saya katakan tadi, dah banyak sangat dah saya perabis duit untuk produk. Memang rasa give up kerana kesemuanya tidak bagi kesan yang memberangsangkan, malah saya menghadapi perubahan hormon akibat memakai produk yang tidak sesuai. Rasa down dan mengalah dah saya masa tu, mungkin saya berkira terpaksa juga membuat rawatan kosmetik barulah saya dapat mengatasi masalah jerawat saya yang serius ini. Tetapi kosnya pula yang tidak larat saya tanggung

MASALAH SELESAI BERSAMA CO WHITE

Alhamdulilah, selepas menggunakan satu produk yang sedang hangat diperkatakan, Co White, saya dapat hilangkan jerawat saya totally dalam masa 14 hari. Co White ni bukan setakat boleh putihkan kulit tetapi ia boleh hilangkan jerawat. Seriously, wajah saya terus bersih dan putih dalam masa 14 hari.

Seawal 7 hari sahaja, kulit saya dah putih dan jerawat sudah berkurangan and saya totally transformed dalam masa 14 hari. Muka saya putih berseri dan bersih tanpa sebarang jerawat lah. Macam kulit telur pun ada, licin je gitu, tak percaya cuba rasa pipi saya sekarang..ehh gurau jer..haha..Tapi produk ni memang terbaik.

KAWAN TUDUH PAKAI MAKEUP

Rasa kelakar pun ada sebab kawan-kawan sepejabat tuduh saya pakai makeup. Kata pakai blusher la apa la...hahahha..tapi saya nafikan and saya sharelah kat diorang produk apa yang saya pakai sampai diorang ingat saya pakai make-up.

Kesimpulannya saya sangat sarankan kepada anda diluar untuk pakai produk teknologi Korea ni, tak kira lah korang nak putih ke atau ada masalah jerawat yang serius macam saya korang boleh cuba, ni abang payung sikit video abang kalau korang cakap abang ni tipu ke apa ke ye..heee





SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts