“Siapa Suruh ‘Reject’ Kita Dulu” – Nadia Brian Dituduh Rindu Mamat, Sengaja Buat Silap Dalam Video TikTok

by Oh! Semput


8
SHARES
99
VIEWS
Posted on 23 Sep 2022 10:01:47

Ramai yang mengenali ‘influencer’ MamatGotNoChill yang selalu memuat naik ‘content‘ dengan cara menegur kesilapan pengguna-pengguna TikTok  yang cuba untuk mengikut trend terkini.

Terkini, Mamat tampil ‘menegur’ pelakon jelita, Nadia Brian kerana kesilapan yang dilakukan dalam video TikTok yang dimuat naik di akaun miliknya.

Advertisement

Sebelum ini pernah digosipkan dengan Nadia kerana sering melakukan video TikTok bersama, Mamat mendakwa pelakon itu sengaja membuat kesalahan dalam video kerana rasa rindu terhadapnya.

Kalau rindu cakap je la, tak perlu nak buat video salah. Nak saya tegur la tu. Cakap je rindu, kan senang. Tu la siapa suruh reject saya dulu? Kan dah kena ketawa dengan orang lain sebab silap.”

@mamatgotnochill

Eleh dia ni #fyp #foryou

? original sound – Mamatgotnochill – Mamatgotnochill

Video tersebut berjaya meraih perhatian netizen yang rata-ratanya terhibur dengan reaksi Mamat yang seakan-akan marah kerana cintanya ditolak oleh Nadia.

Dalam pada itu, ada juga yang berpendapat bahawa Mamat yang merindui Nadia kerana telah lama tidak berjumpa dan membuat video bersama.

Sekadar info, video berkenaan telah mendapat lebih 100,000 tanda suka dan telah ditonton sebanyak 1.3 juta kali oleh pengguna TikTok.

influnecer tiktok, fyp
2 minggu lalu

Nak 'Views' TikTok Mencanak Naik? Jom Ketahui 10 Cara Masuk FYP Sebelum Buat 'Content'

“Siapa Suruh ‘Reject’ Kita Dulu” – Nadia Brian Dituduh Rindu Mamat, Sengaja Buat Silap Dalam Video TikTok first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts