Tak sindir sesiapa pun, niat Aliff Aziz senyum untuk kembalikan semangat!

by Oh! Semput


9
SHARES
118
VIEWS
Posted on 19 Apr 2024 14:01:38

Pelakon Aliff Aziz memberitahu tak sindir sesiapa berkenaan video senyuman yang dikongsikan di IG story, baru-baru ini.

Menerusi hantaran yang dimuat naik oleh Aliff di laman Instagramnya, dia berkata tujuan video tersebut hanya untuk mengembalikan semangatnya.

Tak sindir sesiapa

Tak sindir sesiapa

“Assalamualaikum. Senyum tanpa niat untuk menyindir sesiapa dalam isu yang sangat penting juga diputar agar menampakkan seperti saya sengaja mempermainkan isu yang sedang memberi impak besar dalam hidup saya dan keluarga.
“Saya maafkan semua yang mengambil kesempatan untuk keruhkan lagi keadaan. Saya hanya cuba untuk membuatkan diri saya berdiri semula dengan senyuman yang lama hilang,” katanya.

Artikel lain: Lama menyepi di IG, Aliff Aziz kongsi video kenyit mata menggoda

Susulan itu, dia memohon maaf sekiranya senyuman yang diberikan membuatkan orang ramai berasa tidak selesa.

“Saya juga minta maaf sekira dengan senyuman ini membuat ramai gembira dengan memutar belitkan perkara yang tidak ada asasnya,” ujarnya lagi.

Sebelum ini,  Aliff telah merakam dirinya sambil menggunakan lagu nyanyian Kelly Clarkson berjudul ‘Since U Been Gone’ telah berjaya tarik perhatian ramai.

alt

Terdahulu, Aliff Aziz yang ditangkap khalwat bersama aktres Ruhainies enggan untuk melafazkan cerai terhadap Bella Astillah atas alasan masih sayang dan meminta masa kepada orang ramai dalam membuat keputusan.

: Instagram @Aliff Aziz

Ad test

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts