Sudah beristeri dua, lelaki terkacak di Bangladesh tak sengaja jatuh cinta lagi sekali

by Oh! Semput


54
SHARES
701
VIEWS
Posted on 27 Jun 2022 15:01:20

Berada di puncak kemasyhuran kadang-kadang membuat orang lupa diri mereka sendiri. Inilah yang terjadi pada Hero Alom atau Ashraful Alom Saeed.

Lelaki itu, yang dikenali sebagai lelaki paling kacak di Bangladesh, dilaporkan mengalami keretakan dalam rumah tangganya dengan Nusrat.

Dilaporkan, ada seorang lagi wanita impian yang kini bersama-sama dengan Hero Alom, iaitu Riya Moni.

Wanita itu dikenali kepadanya apabila mereka muncul dalam satu acara dan kemudian mengambil gambar bersama-sama dan meneruskan percintaan.

Nusrat sendiri menyebut bahawa suaminya jatuh cinta dengan wanita lain. Tetapi dia tidak menjelaskan siapa tokoh wanita yang menangkap hati suaminya.

Hero Alom dan Nusrat berkahwin pada tahun 2019 di Bangladesh. Kedua-duanya bertemu dalam projek filem, di mana mereka menjadi pasangan suami isteri.

Ia tidak mengambil masa yang lama untuk Alom jatuh cinta dan memutuskan untuk mencadangkan kepada pelakon itu.

Selepas mereka berkahwin, Nusrat hanya menyedari suaminya sudah mempunyai isteri dan anak-anak dan menjadikannya isteri kedua.

Hero Alom tidak menceraikan isterinya dan masih dalam komunikasi hari ini.

Dia juga mengakui bahawa dia telah membantah ini, tetapi diancam dengan perceraian oleh Hero Alom, yang membuatnya terpaksa menerima keadaan itu.

Sehingga kini, tidak ada kejelasan mengenai isi rumah kedua-duanya. Hero Alom juga tidak mahu membincangkan perkara ini dalam beberapa wawancara dengan media tempatan.

Menurut beberapa sumber, dinyatakan bahawa hubungan antara keduanya hanya masalah masa untuk berpisah. Hero Alom telah menjadi tokoh sensasi di Bangladesh sejak 2016.

Lelaki yang memulakan kerjayanya sebagai penjual DVD sering membuat video berfungsi di ruang siber dan menjadi meme sehingga ia menjadi viral.

Walaupun dia sering menuai penghujatan, sebenarnya Hero Alom bahkan menuai kejayaan besar dan disayangi oleh banyak orang, terutama seks yang adil di sana.

Terima kasih kepada tuan editor/wartawan , Artikel : planet.merdeka.com

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts