“I Taknak You Jumpa Syamsul No Matter What” – Aaron Akur Isteri Halang Bertemu Syamsul Demi Kesihatan Mental Keluarga

by Oh! Semput


8
SHARES
106
VIEWS
Posted on 25 Mar 2023 20:02:23

Konflik yang berlaku di antara pelakon Datuk Aaron Aziz dengan pengarah, Syamsul Yusof kini menjadi bualan hangat ramai di media sosial.

2 hari lalu

Bukan Program Fear Factor, Isteri Dedah Kecederaan Aaron Aziz Sebenarnya Berpunca Daripada Filem KL Gangster

Advertisement

Terbaru, hantaran dimuat naik oleh aktor berusia 47 tahun itu meraih perhatian apabila dia menunjukkan perbualannya bersama isteri, Datin Diyana Halik.

Menerusi perbualan mereka itu, Diyana berkata dia tidak mahu Aaron pergi berjumpa dengan Syamsul kerana berasa tertekan dengan kontroversi yang melanda suaminya.

Bukan itu sahaja, Diyana juga meminta agar Aaron memikirkan tentang kesihatan mental keluarga mereka yang terganggu disebabkan konflik ini.

I taknak you jumpa Syamsul no matter what. Saya sangat cemas. I tak boleh (tahan) dengan kontroversi begini lagi. Janji dengan I (tidak jumpa Syamsul), untuk I dan kesihatan mental I.”

Malah, Aaron turut memaklumkan bahawa anak bongsunya juga cukup terkesan dengan kontroversi ini sehingga menangis di dalam bilik.

Pelakon berasal dari Singapura itu juga turut meminta maaf kerana tidak menjawab panggilan dan dia enggan lagi memberi apa-apa kenyataan berhubung konflik mereka berdua.

“I Taknak You Jumpa Syamsul No Matter What” – Aaron Akur Isteri Halang Bertemu Syamsul Demi Kesihatan Mental Keluarga first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts