Tower of Fantasy Sedia Dimuat Turun, Sokong Resolusi UHD Dengan 90Hz

by Oh! Semput


27
SHARES
353
VIEWS
Posted on 10 Aug 2022 04:00:18

Pada beberapa minggu yang lepas, Tower of Fantasy telah mengeluarkan pengumuman rasmi akan permainan video tersebut akan dilancarkan 10 Ogos ini.

https://youtu.be/s7oOcgchJXk

Walau bagaimanapun, ToF telah tersedia untuk dimuat turun pada tengah malam 9 Ogos lepas. Saya telah mengambil peluang ini untuk memuat turun game ToF ini dan saiz asal di Google Play Store adalah sekitar 700Mb.

Seterusnya, terdapat fail tambahan yang perlu anda muat turun selepas memasang ToF ini dalam saiz sekitar 7,500MB (7GB).

{suggest}

Saiz tersebut tak dinafikan memang besar tetapi tidak sebesar fail tambahan Genshin Impact yang saiznya 2 kali ganda lagi besar.

Setakat ini, anda hanya boleh memuat turun sahaja tetapi tidak boleh mula bermain ToF ini kerana waktu rasmi pelancarannya adalah pada 00:00 (UTC+0) 11/8/2022 atau pukul 8 pagi waktu tempatan hari Khamis nanti.

Antara tarikan utama yang saya tunggu-tunggu adalah ToF mempunyai sokongan UHD pada kadar segar semula 90Hz.

Jika anda bertanya kepada saya, itu adalah satu tetapan grafik yang sangat tinggi terutamanya mobile game seperti ToF ini. Jadi sama-samalah kita tunggu masa pelancaran ToF ini pada Khamis ini.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts