(VIDEO) Seorang Wanita Mandi Tanpa Berpakaian Di Dalam Pusat Membeli Belah Tarik Perhatian Pengunjung Jadi Tular

by Oh! Semput


10
SHARES
133
VIEWS
Posted on 18 Jul 2017 15:00:56


Satu rakaman video jadi tular di media sosial memaparkan seorang wanita sedang mandi dengan tanpa berpakaian di dalam satu pusat membeli belah jadi perhatian orang ramai.

Rakaman itu turut menunjukkan sekeliling pusat membeli belah berkenaan yang dipenuhi dengan orang ramai dan gelagat seorang wanita yang sedang mandi di sebuah bilik mandi yang disediakan.

Bilik mandi itu dipercayai digunakan oleh pengunjung untuk mencuba barangan syampu yang dijual dan turut digunakan bagi menyalin pakaian yang ingin dibeli di situ.

Wanita terbabit dikatakan baru sahaja selesai membeli belah dan pergi ke bilik mandi itu untuk mandi malah turut kelihatan wanita itu menggunakan syampu yang dipamerkan untuk jualan.

Sejak dari awal wanita itu mandi telah menarik perhatian orang ramai yang lalu lalang di kawasan berkenaan sehingga dia memakain pakaiannya semula masih lagi dia diperhatikan.


Walau bagaimanapun, tidak dapat dipastikan di mana kejadian dan lokasi pusat membeli belah itu. Menurut pemilik rakaman yang bertanggungjawab memuat naik rakaman ini ke laman sosial, mungkin ianya daripada Indonesia. - www.koleksiviral.com

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts