Fattah Amin Enggan Lagi Komen Gosip Percintaan Dengan Neelofa

by Oh! Semput


11
SHARES
141
VIEWS
Posted on 21 Nov 2016 02:00:17

Ramai yang mahu mereka berdua menjadi sepasang kekasih di dalam kehidupan nyata dan gosip percintaan mereka juga cukup sensasi.
Tidak mengiyakan atau menidakkan perkara itu, Fattah menegaskan buat masa ini beliau enggan memberikan sebarang komen tentang gosip percintaannya dan Neelofa.
Minta maaf saya tak mahu komen tentang isu berkenaan. Saya tahu peminat sukakan gandingan kami dan kalau boleh mahu perkara tersebut dalam dunia realiti. Tentu sekali saya melihat watak Ejaz dan Warda yang kami bawakan menjadi. Kalau tanya mana-mana pelakon sekalipun, semua orang mahukan mesej yang cuba disampaikan diterima.
Buat masa ini saya lebih selesa bercerita mengenai kerjaya berbanding kisah peribadi. Biarlah hal-hal lain itu hadir bila tiba masanya.
Fattah bagaimanapun tidak menolak sekiranya beliau sekali lagi digandingkan bersama Neelofa didalam mana-mana drama.
Saya tidak pernah menolak dengan siapapun pelakon yang digandingkan. Dengan Neelofa kami berjaya mencipta fenomena dan mungkin dengan pelakon wanita lain akan menerima nasib yang sama juga.  Semuanya bergantung kepada keseluruhan pasukan produksi juga.
Jadi dengan siapa pun saya digandingkan, perkara tersebut akan dibuat sebaik-baik mungkin. Saya tidak mahu mensia-siakan peluang yang ada.
Kami rasa jika Fattah dan Neelofa berlakon bersama sekali lagi, pasti ia akan mendapat hits juga. Iyalah, ramai betul peminat yang merindui keserasian mereka berdua

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts