Hanya Makan Buah Ini, Anda Boleh Mengucapkan Selamat Tinggal Kepada Kolesterol, Glukosa Darah, Lipid dan Triglycerides

by Oh! Semput


2
SHARES
26
VIEWS
Posted on 03 Nov 2016 00:00:26


Apabila saya menunjukkan ujian darah aku sangat kagum atau terkejut. Parameter: urea, kolesterol, gula dalam darah, lipid dan trigliserida mempunyai nilai lebih daripada paras normal. Guru saya, yang menunjukkan ia, memberitahu saya bahawa dengan parameter ini orang yang darah itu harus mati. Dan perkara yang akan datang, katanya takut. Profesor itu darah.

Kemudian dia menunjukkan kira-kira yang lain di mana analisis parameter darah normal dan katanya ini adalah darah-Nya hanya sebulan selepas ujian pertama dilakukan. Saya melihat tarikh pada lembaran yang kedua, dan dia adalah betul.

Dia memberi saya nasihat yang saya dengan senang hati mengambil dan mula menggunakan ubat-ubatan. Saya mendapat keputusan yang memberangsangkan. Saya hanya lakukan rawatan ini sekali dalam setahun untuk mengekalkan paras normal parameter darah. Tetapi jika ujian darah saya mula pelbagai sedikit saya kembali ke rawatan ini dan mula sekali gus.

Anda boleh melakukan ini untuk kesihatan anda dan darah anda dan ianya semulajadi. Anda perlu membeli Labu mentah. 100 g Labu Kupas dan dipotong menjadi kepingan. akkan dalam pengisar, dan Tambah air. Membuat bermulut manis Labu air. Mengambil 15-20 minit sebelum Sarapan Pagi.

Anda perlu mengambil ini setiap minggu untuk tempoh satu bulan. Anda perlu membuat analisis sebelum dan selepas rawatan. Ini adalah minuman semulajadi yang tiada kesan sampingan kerana ianya hanya air dan Labu. Labu membersih arteri dan membuang kolesterol LDL daripada arteri di sepanjang air kencing.

Jika anda mahu artikel ini Sila kongsikannya dengan rakan-rakan anda dan membantu mereka mengekalkan tahap darah biasa.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts