Makin panas! Sarah Yasmine dedah tangkap layar WhatsApp Ruhainies & Aliff Aziz

by Oh! Semput


7
SHARES
93
VIEWS
Posted on 24 Apr 2024 20:31:03

Kekasih gelap Aliff Aziz, Sarah Yasmin sekali lagi menarik perhatian netizen selepas dedah tangkap layar WhatsApp perbualan antara Ruhainies dan Aliff Aziz.

Menerusi beberapa hantaran dimuat naik di Instagram, Sarah memaklumkan tindakannya itu adalah berpunca daripada sikap Ruhainies kerana telah berbohong kepadanya.

“Ini yang kamu dapat apabila telah menipu saya DUA KALI ‘NRF’ (Ruhainies). Dia (Aliff Aziz) juga tahu bagaimana keadaan saya apabila dibohongi,”katanya.

Sarah Yasmine dedah tangkap layar WhatsApp Ruhainies & Aliff Aziz

Pesanan WhatsApp yang dikongsikan oleh Sarah Yasmine itu jelas memaparkan kedua-dua selebriti itu mengutuk tindakan isteri Aliff Aziz yang juga aktres, Bella Astillah dan sebuah jenama produk kesihatan.

Dakwa perbualan tersebut, produk kecantikan tersebut mengambil Bella sebagai menumpang kontroversi kes khalwat mereka.

“Bella ambil Kitsui tu juga rupanya. Dia tak malu ke? Kalau saya memang takkan ambil,”petik perbualan Ruhanies dan Aliff Aziz.

Sarah Yasmine dedah tangkap layar WhatsApp

alt

Hati-hati, jangan masuk perangkap

Dalam hantaran tangkap layar berikutnya, Ruhainies didakwa meninggalkan pesanan buat Aliff Aziz agar berhati-hati dalam melakukan sebarang tindakan bagi mengelakkan diri daripada masuk perangkap.

alt

alt

alt

alt

alt

alt

alt

Suka sangat manipulasi?

Sarah turut mendedahkan Ruhainies merupakan seorang yang suka memanipulasi orang lain termasuklah Aliff. Ini kerana, peguam yang mewakili Aliff dalam perbicaraan kes khalwat membabitkan dirinya dan Ruhainies turut dibayar oleh aktres itu.

alt

alt

Emma, Chacha dakwa Bella Astillah ‘try hard’?

Pada masa yang sama, nama ‘Emma’ dan ‘Chacha’ juga turut dipetik dalam perbualan mereka.

Menerusi perbualan tersebut, Ruhainies mendakwa Emma dan Chacha mengatakan kenyataan yang dibuat Bella sebelum ini adalah sesuatu perkara ‘try hard’ untuk membuatkan netizen percaya dengan apa yang dikatakannya.

alt

Dekat set jangan cerita kuat-kuat

Tidak cukup dengan itu, Aliff meminta Ruhainies agar tidak lantang bercerita di set penggambaran kerana bimbang segala tindakan mereka dihidu oleh ‘penyampai’ dan ia akan diketahui media.

Akui Aliff, dia juga sudah muak dengan semua video ‘lakonan’ isterinya, namun perlu bersabar.

alt

alt

alt

: IG Sarah Yasmine

Ad test

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts