Bees Wax Mampu Bertindak Sebagai Agen Membina Sel Kulit yang Mati

by Oh! Semput


3
SHARES
40
VIEWS
Posted on 09 Nov 2016 16:00:54


Soap

Bees Wax



Bees wax mempunyai ciri antioksidan yang ringan, melembap dan juga mempunyai vitamin A yang bertindak sebagai pelembut dan agen untuk membina semua sel sel kulit yang telah mati.



Palm Oil

Palm oil mempunyai vitamin A dan E yang cukup tinggi untuk rawatan kulit. Vitamin A dan E mengandungi antioksidan yang melindungi dan membaiki kerosakan kulit.

Olive Oil

Olive oil mempunyai vitamin E yang tinggi untuk menghilangkan jerawat dan menghaluskan kulit wajah, Minyak zaitun juga membantu menggantikan sel kulit mati akibat bekas jerawat dan lebih melembabkan kulit muka.




Castor Oil
Castor oil membantu mengekalkan kelembapan dan menghalang kesan penuaan. Castor oil mampu menegangkan kedutan yang berlaku di bawah kulit mata dan juga mehalang sinaran matahari terus ke muka. Selain itu, ia juga membantu memudarkan kesan kesan jerawat.





Aloe Vera


Aloe vera extract sngat membantu dalam menangani masalah jerawat, ia mempunyi ciri anti radang dan menjadi pelembab pada kulit. Aloe vera juga membantu melawa masalah penuaan kulit dan menjaga kulit dari terhidrat.

Kepada anda yang ingin dapatkan sabun dengan khasiat seperti diatas, bolehlah beli produk Co White















SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts