“Saya Minta Maaf..” – Anju Akui Masih Belum Sedia Untuk ‘Berubah’, Harap Ada Yang Terima Seadanya

by Oh! Semput


7
SHARES
94
VIEWS
Posted on 07 Feb 2023 10:00:39

Terdahulu, pelakon dan pempengaruh media sosial iaitu Zarina Anjoulie memberi bayangan bahawa hubungan bersama tunang, Datuk Seri Elzy telah berakhir.

Perkara itu didedahkan sendiri oleh Zarina atau lebih mesra disapa Anju menerusi hantaran di Instagram memaparkan dirinya menggayakan dress berwarna hitam yang agak seksi.

Advertisement

Susulan itu, rata-rata netizen telah membuat andaian bahawa hubungan pertunangannya dengan Datuk Elzy berakhir kerana cara pemakaiannya.

Bukan itu sahaja, ramai juga yang mengatakan cara pemakaiannya yang terlalu mendedahkan itu seolah-olah menjadi penghalang untuk dia mendapatkan jodoh.

Tampil mengakui kekhilafan, pelakon berusia 35 tahun itu memohon maaf kepada semua pihak atas ketidaksempurnaan dirinya.

Menurutnya lagi, dia masih berusaha untuk berubah menjadi lebih baik dan berharap akan ada yang boleh menerimanya dengan ikhlas dan seadanya.

Saya minta maaf saya tak cukup sempurna…. saya masih struggle untuk berubah slow-slow.

Dalam pada itu, Anju berharap orang ramai memberikan ruang untuk dirinya mengubati hati yang terluka dengan tenang.

me heal in peace ya, i love you guys so much.

Sebelum ini, pelakon kacukan Melayu, Scotland dan Iran itu dilihat memadam semua gambar dan video yang memaparkan dirinya bersama Datuk Elzy.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Zarina Anjoulie
6 jam lalu

"Putus Sebab 'Tayang Aset' Kot" - Pemakaian Terlalu Seksi, Netizen Tuduh Punca Zarina Anjoulie Tak 'Lekat' Jodoh

“Saya Minta Maaf..” – Anju Akui Masih Belum Sedia Untuk ‘Berubah’, Harap Ada Yang Terima Seadanya first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts