'Mari Saya Tolong Tampalkan Seluar Jeans Tu' - Hanya Kerana Seluar Jeans "Koyak" Nora Danish Sekali Lagi Kena Kecam Dengan Netizen

by Oh! Semput


7
SHARES
90
VIEWS
Posted on 24 Jul 2017 06:01:57


Nora Danish merupakan seorang artis yang sering mendapat perhatian netizen. Apa saja yang dilakukan pasti netizen akan memerhati dan memperkatakan tentangnya. Terbaru, Nora Danish telah memuat naik beberapa gambar dengan mengenakan seluar jeans koyak. 

Trend ripped jeans ni sebenarnya dah lama namun netizen seolah-olah menganggap jeans yang dipakai Nora itu sebagai pelik dan keterlaluan. Seluar jeans tersebut 'koyak' di lutut dan di bahagian peha. 

Berikut antara komen-komen negatif malah ada yang mencadangkan Nora supaya pergi ke kedai membaik seluar jeans. Ada juga yang mengatakan seluar pengemis lagi elok dari apa yang dipakai oleh Nora. 


Walaupun begitu, ada juga yang memberi pandangan positif. Ianya cuma trend terkini dan bukannya mencerminkan perangai sebenar seseorang itu.


Sebagai selebriti memang akan sering dikritik dan dikecam jika ada saja yang tidak kena di mata peminat. Memang susah nak puaskan hati semua pihak tapi apa yang dipakai bukanlah apa mencerminkan diri kita. Yang penting, Nora Danish tetap style! 

-
___________________________
Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts