(Video) 'Pagi tu jumpa 2 puntung rokok baru' - Penyamun buka pili air biar melimpah untuk umpan penghuni keluar

Assalamualaikum. Pagi ini nak beritahulah sikit sebagai peringatan bersama sebab dah terjadi di rumah sewa kami sendiri

Pengguna Unifi Dibeberapa Kawasan Di Sabah Alami Gangguan Perkhidmatan

Reading Time: 1 minuteSebahagian pelanggan Unifi di beberapa kawasan di Sabah kini dilaporkan sedang menghadapi ganggua

Cristiano Ronaldo Masih Berteka-Teki Soal Persaraannya Daripada Kancah Bola Sepak Profesional

Bintang bola sepak dunia yang menyarung jersi Juventus, Cristiano Ronaldo masih lagi berteka-teki soal persaraannya dari

Piala Malaysia 2019: Kesungguhan, Komitmen & Fokus Jadi Taruhan PDRM Hadapi Selangor

Kerancakan saingan Piala Malaysia dalam Kumpulan D diteruskan malam ini di mana PDRM akan melayan kunjungan pasukan Sela

Keganasan Peminat Bola Sepak Di Honduras Korbankan Tiga Nyawa, Turut Cederakan Pemain

Pertempuran penyokong dua kelab Honduras, FC Motagua dan C.D Olimpia sebelum perlawanan telah meragut kira-kira tiga nya

“Tak comel mana pun…” – Siti Aafiyah ada ‘haters’, Tok Ti dituduh obses dengan anak

Dalam dunia ini, sebaik macam mana pun kita, sudah pasti ada yang ingin membenci, kerana ada sahaja perkara buruk mengen

Ini cara DIY mudah dan jimat untuk hilangkan rasa melekit dan kotoran di lantai

Pernah tak kalau korang berjalan atas lantai kat rumah, tetiba tapak kaki rasa melekit-lekit? Rimaskan? Tambah segan pul

Lelaki muat naik ciapan Nora Anne dirogol Orang Asli didakwa

NUZULSHAM SHAMSUDDIN 20 Ogos 2019 1:01 PM

'No Time To Die' tajuk filem terbaru James Bond

'No Time To Die' tajuk filem terbaru James Bo

Skim mySalam bukan bermotif keuntungan, kata kementerian

Skim mySalam bukan bermotif keuntungan, kata



loading...