Banyak Lagi Orang Nama Hafiz Hamidun Dalam Malaysia Ni, Awak Bukan Orang Kenal Sangat Pun - Netizen

by Oh! Semput


8
SHARES
103
VIEWS
Posted on 08 Mar 2017 02:00:59

Mungkin ramai orang Malaysia kenal atau mungkin ramai juga yang belum kenal dengan Hafiz Hamidun iaitu seorang penyanyi nasyid dan juga pendakwah yang amat dikenali.

Hafiz adlaah salah seorang anggota kumpulan nasyid yang dikenali sebagai UNIC dan sekarang dia tidak lagi bersama kumpulan berkenaan kerana kini selesa bergerak secara solo.

Hafiz Hamidun - Foto Sinar Harian

Mungkin ada yang biasa mendengar alunan lagu Islamik yang dinyanyikan oleh Hafiz, hanya yang biasa mendengar dan menghayati akan memuji beliau kerana lagu-lagu beliau juga dikatakan banyak berunsur nasihat dan baik didengar.

Terbaru, media sosial dikejutkan dengan satu kontroversi panas yang berlaku di laman twitter milik Hafiz apabila tweetnya telah mendapat kecaman netizen, kerana mereka semua tidak berpuas hati dan tidak bersetuju dengan kenyataan yang telah diutarakan Hafiz.

Kamdar, see you in court


Tweet Hafiz telah mendapat perhatian netizen apabila beliau memuat naik gambar yang dipercayai dari gedung Kamdar yang tertera namanya "Hafiz Hamidun Kain Baju Melayu Shine 44".

Berikutan itu, melalui tweet Hafiz dia menyatakan akan menyaman pihak gedung Kamdar kerana menggunakan namanya tanpa kebenaran untuk penjualan produk gedung terkenal itu.

Disebabkan tweet Hafiz tersebut, netizen mengecam Hafiz dengan menyatakan bukan Hafiz Hamidun seorang yang mempunyai nama serupa dan ada diantara kecaman berkenaan seperti "jika Kamdar mengatakan nama itu digunakan sempena nama saudara mereka bukan kah akan memalukan Hafiz?" -

Antara kecaman netizen terhadap Hafiz Hamidun




<


: Twitter Hafiz Hamidun

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts