Dira Abu Zahar Kunci Mulut Isu Sudah Bercerai

by Oh! Semput


6
SHARES
82
VIEWS
Posted on 22 Sep 2016 03:00:02

Jika sebelum ini pelakon Dira Abu Zahar pernah dikaitkan dengan dakwaan sudah bercerai dengan suamiya, sehingga kini dia masih lagi enggan menyatakan status sebenar malah suaminya, Helmi Yusof turut berdiam diri mengenai perkara tersebut.

BACA: Dira Nafi Rumahtangga Bermasalah, Hanya Gaduh Biasa

“??Saya tak mahu komen dan saya tak akan bercakap apa-apa mengenai perkara itu walaupun ramai yang nak tahu,” jelasnya. Sementara itu Helmi juga enggan mengulas lanjut mengenai perkara berkenaan.

Menurut laporan Harian Metro lagi, Dira juga mengakui turut berasa kecewa kerana isu rumahtangganya lebih menarik perhatian berbanding usahanya sebagai seorang pelakon dan pengarah.

Dira Abu Zahar dan suaminya berkahwin pada November 2011 dan sehingga kini belum dikurniakan cahaya mata dan khabar angin tentang pernceraian mereka mula tersebar sekitar Julai lalu. Bagaimanapun menurut Dira sebelum ini, mereka sekadar bergaduh biasa sahaja. (rtky/s)

6-dira-abu-zahar-kunci-mulut-isu-sudah-bercerai-rotikaya 5-dira-abu-zahar-kunci-mulut-isu-sudah-bercerai-rotikaya 4-dira-abu-zahar-kunci-mulut-isu-sudah-bercerai-rotikaya 3-dira-abu-zahar-kunci-mulut-isu-sudah-bercerai-rotikaya 2-dira-abu-zahar-kunci-mulut-isu-sudah-bercerai-rotikaya 1-dira-abu-zahar-kunci-mulut-isu-sudah-bercerai-rotikaya

SUMBER ASAL

Leave a Comment:

Related News


Related Posts
Hanya RM1 je
Popular Posts